Paint Shop Pro Palace

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paint Shop Pro Palace

Welkom Bij Paint Shop Pro Palace

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


2 plaatsers

    Voorstellen Jolanda

    jolanda
    jolanda
    Beheerder Designer
    Beheerder Designer


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 07-08-09
    Leeftijd : 55
    Woonplaats : Groenlo

    Voorstellen Jolanda Empty Voorstellen Jolanda

    Bericht van jolanda ma aug 10, 2009 4:30 pm

    Hallo Allemaal
    Hier ben ik dan ook zal me even voorstellen Ik heet dus Jolanda 40 jaartjes jong en getrouwd met mijn rené ..Ik heb ook nog een zoon uit mijn eerdere relatie ..en die woont nu lekker samen dus we zijn weer me zijn tweetjes er gezellig en rustig.
    Ook heb ik nog een engelse bulldog spike van 6 jaar ..een echt oude sul aan het worden
    Verder mijn hobiie's hmmmmm ff denken Shocked
    oooja ik weet het weer pspen Laughing ja hoe kan het ook anders ..als ik ook maar even vrij ben zit ik erachter dus je kunt wel zeggen een hele echt verslaafde affraid gewoon eng.

    Nog een hobbie van me wie ff stil ligt een beetje zijn mijn homepage 1 met gedichten 1 met mijn bewerkigen en 1 van een kennis van me op de kermis die 3 attractie's hebben ..waar ik dan ok wel vaak ben als ze in de buurt zijn..
    Verder werken we ook nog jaja 28 uur in de week als hoofdcassiere helemaal geweldig is dat ..en nog steeds met veel plezier al 10 jaar..
    cheers
    Zo vindt dit wel geonoeg toch beter kan ik het niet maken hahahaha nog vragen stel ze maar gewoon ..
    Admin
    Admin
    Operator Designer
    Operator Designer


    Aantal berichten : 200
    Registratiedatum : 06-08-09
    Leeftijd : 55
    Woonplaats : Assen

    Voorstellen Jolanda Empty Re: Voorstellen Jolanda

    Bericht van Admin ma aug 10, 2009 9:32 pm

    Welkom meis erg leuk dat je er bent ik hou het kort

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 1:23 am